Nooddiensten in Pennsylvania rekenenOp Stratus ftServer
Continuïteit voor de nooddiensten in Pennsylvania
Bijna ANDERHALF MILJOEN gesprekken per jaar. Een dagelijks aantal van 4.500 tot 5000 telefoongesprekken is geen uitzondering in Allegheny County, de Public Safety telecommunicatiedienst in Pennsylvania.
Dit centrum stuurt nooddiensten aan zoals politie en brandweer, in een gebied van bijna 1900 vierkante kilometer.
Een beknopt overzicht van dit rapport
Profiel van deze implementatie en eisen
- Nooddiensten aansturing over 130 gemeenten in een gebied van bijna 1900 km2
- Primaire sites en DR (Disaster Recovery) sites volledig geïntegreerd en real-time gesynchroniseerd.
- Migratie van UNIX naar industrie-standaard
- 99.99% uptime was een RFP vereiste
- Computer Aided Dispatch (ook remote), mobiel, web queries en interface eisen continue beschikbaarheid
Producten
- Stratus ftServer systemen
- Stratus ftScalable storage
- Microsoft Windows Server besturingssysteem
- Microsoft SQL Server
- VMWare vSphere virtualisatie
Services
- Stratus support
Dit rapport beschrijft de overwegingen en implementatie strategieën van Allegheny County Emergency Services in hun migratie van UNIX systemen naar een Windows omgeving. De eisen voor het nieuwe systeem waren onder andere gebaseerd op de reeds opgedane vertrouwdheid van Allegheny County Emergency Services met de Stratus continuïteit. De migratie opdracht is uiteindelijk ook uitgevoerd op Stratus ftServers.